YOU WANNA GIVE ME SOME?

Det här är fint och detta skulle jag vilja ha, skulle vilja vara en spoiled brat sometimezzzz. Inte riktigt kanske. Men att ha ett jobb vore kalas! Annars vill jag ha sommar nu, man känner sig så jäkla ful detta vinterhalvår, blek, torr och tar hellre på sig den där fula tröjan eftersom att den är så mycket bekvämare/varmare, sover hellre ut på morgnarna än fixar och trixar osv..osv..
.
Imorgon funderar jag på att ta en snowboardlektion. Lektionen lär säkerligen hållas av en snowboardhunk och där kommer jag ligga som en knubbsäl i backen medans han tittar på. Får hoppas att det är en riktig ful fan, om man får säga så? Eller en shysst tjej. Fast å andra sidan så kan jag väl bjuda lite på mig själv, så lärare spelar absolut ingen roll. Bra. Fint. Hörs

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack man!

2012-02-21 @ 22:38:17
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0