FREDAG

- Bella in action! En bild ifrån ETT av alla hennes framträdanden, hon är en riktig hejare på att dansa när hon sätter den sidan till, önskar att jag kunde lägga ut ett klipp på henne...men då lever jag inte länge till.
Bella fyllde 18 i veckan, i onsdags närmare bestämt. (Därför så får man lägga upp sådana här bilder)
Ikväll bjöd hon över oss alla på mat och dessa tacosar satt där de skulle! SÅ FETASTE GRATTIS TILL DIG VÄNNEN! LOVELOVELOVE.
.
Annars börjar jag känna mig friskare nu, WOHOO!

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha inte okej med bilden! Men tack så mkt för presenten och för att du kom igår! Love, puss

2012-03-17 @ 15:19:27
Postat av: Bella

Haha inte okej med bilden! Men tack så mkt för presenten och för att du kom igår! Love, puss

2012-03-17 @ 15:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0