MÅNDAGSFUNDERINGAR

Efter en tids bloggande till och från (shiiiit vad jag låter professionell) så känns det lite, hmm, vet inte vad jag ska säga, äsch låter den känslan förbli ett mysterium. Det rätta ordet kanske finner sig självt snart eller senare!
.
För tillfället ligger jag och slappar i soffan, det har jag gjort hela dagen och så ska det få fortsätta, är ju rätt soft faktiskt, håller ioförsig på och försöker bli någorluna fit for fight så en springtur skulle ju sitta bra. Så får det bli!! Och jag kan säga såhär, jag vill inte tillbaka till skolan än! Dels för att det är tråkigt, dock är det skönt att komma tillbaka till lite rutiner men sen för att det är ett steg närmare till vuxenlivet, vad händer sen liksom? Jag vet inte alls vad jag vill, eller jo jag vet en massa saker jag vill göra..men det känns liksom försent, eller jag är ju bara 16 (snart 17) but still! Jag tror jag håller på att få en 40 års kris vid 16 års ålder......
Jag vet några ''pusselbitar'' jag ska göra som senare kanske kommer hamna rätt i själva''pusslet'', då kanske man är en lite bit på väg i alla fall? jaja..lämnar mitt framtida jag till de problemen och låter nutida jag ta dagarna som dom kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0