JAPP,JAPP,JAPP

Längesedan jag skrev nu, men jag har haft fullt upp kan man säga!
Jag och maja är i full gång med att lära oss skejta, eller nej jag ska rätta mig där, vi övar upp oss så vi kan åka longboard sen. Hur coolt är inte det? Jag tycker det är softare än en säck potatis i alla fall.
Jag har även varit duktig och sommarjobbat, mitt sista minuten jobb som jag fixade till, plocka små röda gubbar.
Det är absolut inte ergonomiskt och jag har fetaste värken i..överallt!!
Men pengar rullar in som det ska..det går bra nu.

Och till sist men inte minst så har jag fått hem min efterlängtade systemis, canon eos 1100D.
Japp, livet är absolut inget att klaga på för tillfället, känner för att bara klappa och ta på mig själv så duktig som jag varit! Nu ska jag snart gå till sängs då jag börjar halv åtta i morgon bitti, 8 kronor litern tamejtusan, midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0