INTUITION?

Jag brukar tänka att någon gång innan jag dör så ska jag hinna skriva en bok, och lyckligast skulle jag vara om den sedan blir till film. För jag har tänkt hur denna filmen baserad på boken skulle vara om och om igen. Jag har fantiserat ihop den i huvudet så många gånger att jag inte ens kan räkna. Jag har alltid undrat varför det aldrig skrivits eller gjorts någon film (trodde jag) då jag verkligen tror att det skulle blivit en sådan himla fin och omtumlande film. Jag har nästan känt en saknad till att det inte fanns någon film om just denna handling. Idag kikade jag på youtube för att kolla in en trailer till en film som snart kommer ut på bio, på relaterade filmer hittade jag då denna trailer nedan av ren slump. Jag blev helt ställd, eftersom det kändes som om den var tagen direkt ur skallen och jag blev överlycklig att denna film, som jag fantiserat om och nästan saknat i filmvärlden numera finns och kommer på bio på alla hjärtans dag!
.
Jag hoppas att den är så bra som jag vill tro att den är!

Kommentarer
Postat av: julia fröberg arman

åh den verkar jätte braa!

2011-09-11 @ 19:04:06
URL: http://thoughtsandstuff.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0