HUJEDAMEJ

Har inte haft tid eller ork att bry mig om bloggen, men jag lever i allafall! Praktiken är igång igen vilket betyder att jag slutar 4 varje dag fram tills sommaren och kommer inte hem fröns 5, halv 6 om dagarna. Yeeey..living the bondelife deluxe..
Denna långhelg har varit mer än välbehövlig och jag har umgåtts med mycket fina personer!
I måndags var jag och Maja i Stockholm där jag på kvällen insjukna och nu ligger jag mest hemma och spyr, WOHOOO! Häromdagen tänkte jag faktiskt att jag nästan aldrig blir sjuk och att jag inte varit borta från skolan på jättelänge osv men se vad som händer, går och blir sjuk genast. INTE okej!
.
.
En Bild från min och Julias myskväll som blev till en spontan "vi drar på fest" kväll, vilket så blev och en bild från när jag och Fanny satte oss ute med filtar och varm choklad i vårvädret och bara va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0