PERIOD MIX!!

PRINTSCREEN
.
Idag är visst alla på kullen och jag är tydligen inte det. Jag var där en sväng förut för att passa på att övningsköra eftersom min syster och company ville ha skjuts dit. Övervägde lite om jag också skulle hoppa av, osminkad, ofixad men jag är helt jävla död..och jag kan inte dansa heller. När jag dansar är det mina egna moves som gäller med en touch  av robotdans..inte på humör för att visa dessa moves idag inte. 120 spänn också, come on!!
Istället har jag ägnat mig åt en kebabrulle samt lite Himym eftersom mina föräldrar har fått dille på det.
Nej, nu ska jag lägga mig till sängs och sätta på no strings attached (japp, jag har också gjort en ''period mix'', kan ju vara bra att ha liksom) och sedan se ifall en full Dennis kanske ringer. Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0