Otroligt intressant osv..

Skola, lägenhetsvisning och ett plugg som aldrig inträffat. Så har min dag sett ut än så länge. Lägenheten var superfin, kände när jag klev in "här vill jag bo". Den kommer antagligen stiga i pris väldigt mycket vilket är väldigt,väldigt,väldigt synd. Crossing fingers.
.
Anyway, vad tänker jag på annars? Jo..
Som den sanna filmnörd jag själv tycker att jag är, brukar jag ägna massvis med timmar åt att kolla/leta in de senaste trailers(arna?). I födelsedagspresent fick jag en bok som heter "The lucky one" och tänkte, FA-AN denna skulle man ha på film. Igår slog jag på tvn, ser en ny trailer och vad är det om inte en trailer till "the lucky one"
Jag är kär i kärleken och älskar sånna här typer av filmer, hur blödigt det än må låta.
.
.
Så The vow och denna är ett måste för lilla tönt-jag!
Sen har jag kommit på att jag har fucking missat Star Wars filmerna, hör ju till filmkult?! Måste göra en filmlista alltså...

Kommentarer
Postat av: Fanny

räkna med att jag hänger på, det här var ju något man bara inte kan missa ;)

2012-01-14 @ 19:07:10
URL: http://faannyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0