STOP TAKING ME FOR GRANTED

Genom att ställa upp på n ågon ett x antal gånger gör mig inte kapabel till att alltid finnas där. Särskilt inte när man i sin tur aldrig får någonting tillbaks. Att ens försöka känns bortom all ork och man tappar fotfästet för att all skuld läggs på en själv även om man vet att man inte gjort något fel. Men jag är inte heller perfekt och jag gör inte heller rätt ifrån mig, faktum är att det är svårt att göra rätt jämt. Det är lika svårt att se bortom misstagen och det blir som en prick i det psykiska som ständigt påminner en själv om sina fel. Svaret förblir därför nej, jag kan inte alltid leva upp till de förväntningar som ställs på mig , inte om jag också ska få njuta av livet, och nej, jag kan inte fixa så att alla blir tillfreds inte om jag också ska få leva. MEN jag försöker så gott jag kan. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0